Το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα εστιάζει σε συγκεκριμένες μεθοδολογίες που κάνουν το μάθημα πιο ευχάριστο και πιο δημιουργικό, το σχολείο πιο χρήσιμο και πιο αποτελεσματικό. Οι μεθοδολογίες που εφαρμόζουμε προάγουν τις Ικανότητες του 21ου αιώνα, την κριτική και ανακαλυπτική ικανότητα, τη δημιουργική σκέψη, την ομαδικότητα, την αξιοποίηση της τεχνολογίας, την επικοινωνία, την συνεργασία, την ανάληψη πρωτοβουλιών, την ενσυναίσθηση, το σεβασμό στη διαφορετικότητα κλπ.
Η Μεθοδολογία Μελέτης αποβλέπει στην κατανόηση των βασικών εννοιών του μαθήματος στην τάξη και στην αξιοποίηση δημιουργικών δραστηριοτήτων στο σπίτι, μέσω σωστής διαχείρισης του σχολικού χρόνου και των μαθησιακών στόχων. Πρόκειται για μάθημα που αποσκοπεί στην ανάπτυξη τρόπων αποτελεσματικότερης κατανόησης, τεχνικών σύνταξης κειμένων, επίλυσης προβλημάτων και προσέγγισης θεωρητικών μαθημάτων.
Η Διαθεματικότητα αποτελεί μία σύγχρονη μεθοδολογία μέσω σχεδίων εργασίας (projects) που εφαρμόζεται σε όλες τις βαθμίδες του σχολείου μας. Στο Δημοτικό, οι διαθεματικές εργασίες εντάσσονται στο εβδομαδιαίο αναλυτικό μας πρόγραμμα και περιλαμβάνουν θεματική κατάλληλη για την κάθε ηλικιακή ζώνη ενώ παράλληλα, καλλιεργούν και ενισχύουν σταδιακά γνωστικές και κοινωνικές δεξιότητες.
Το Project-Based Learning είναι μια μεθοδολογία που βασίζεται στην υλοποίηση projects (σχεδίων εργασίας) και συνδέεται άμεσα με τη Διαθεματική Προσέγγιση της Γνώσης. Δεν διδάσκουμε πια κατακερματισμένες γνώσεις χωρισμένες σε επιμέρους επιστημονικούς κλάδους αλλά συνδυάζουμε τα γνωστικά πεδία που σχετίζονται με το θέμα του project μας.
Το πρόγραμμά μας περιλαμβάνει στοιχεία για τη δομή και την οργάνωση του Περιεχομένου, το διαθέσιμο Λογισμικό και την αξιοποίησή του, τις τεχνικές Αφήγησης και τα απαραίτητα (ψηφιακά) εργαλεία, την Εικαστική Προσέγγιση με στόχο την αποτελεσματικότητα, τα χαρακτηριστικά και τις συμπεριφορές του Ομιλητή.
Κάθε μαθητής από τη Γ' Δημοτικού μέχρι τη Γ’ Γυμνασίου, διαθέτει και αξιοποιεί το δικό του Μαθητικό Υπολογιστή. Το μαθησιακό περιβάλλον εκσυγχρονίζεται, ο μαθητής ενθαρρύνεται να ερευνά και να αναζητά πληροφορίες, η διδασκαλία εξατομικεύεται, οι δραστηριότητες γίνονται ομαδοσυνεργατικές, η μάθηση γίνεται πιο ουσιαστική. Ο Μαθητικός Υπολογιστής στη σχολική τάξη αξιοποιείται ως διαδραστικό βιβλίο, ηλεκτρονικό τετράδιο οργάνωσης σημειώσεων, εργαλείο με πολυμεσικό υλικό, μέσο αυτο-αξιολόγησης με ερωτήσεις και διαθεματικές εργασίες. Περιλαμβάνει τις εσωτερικές εκδόσεις του σχολείου και τα βιβλία του ΙΤΥΕ, εκπαιδευτικά βοηθήματα των ξένων γλωσσών, διδακτικό υλικό των εκπαιδευτικών για το μάθημά τους, εκπαιδευτικά λογισμικά κλπ.