D-ημιουργικό Υβριδικό Μάθημα

Το Δικό μας Σχολείο ξεκίνησε δυναμικά τη νέα χρονιά μετατρέποντας για άλλη μια φόρα σε ευκαιρία τις νέες συνθήκες και τα πρωτόκολλα λειτουργίας των σχολείων. Οι τάξεις λειτουργούν ομαλά τόσο ψηφιακά, όσο και αναλογικά με υποδειγματικό υβριδικό τρόπο. 

Σε μια από τις Τάξεις του Δημοτικού, η Δασκάλα βρίσκεται στον προσωπικό της χώρο εκτός σχολείου, τα περισσότερα παιδιά στην τάξη τους και κάποια άλλα στο σπίτι τους. Όλοι μαζί με την παρουσία του υποστηρικτή της τάξης έλυναν ασκήσεις μέσω του προσωπικού μαθητικού υπολογιστή, με διαχείριση της ίδιας «σελίδας» σε πραγματικό χρόνο.

Ενθουσιασμένα τα παιδιά που η τεχνολογογία δεν τους στερεί τη δασκάλα τους, αλλά και για το γεγονός ότι συνεχίζουν και συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους σαν είναι όλοι μαζί πραγματικά στην τάξη.

Το Σχολείο μας έχοντας προετοιμάσει τόσο έγκαιρα, όσο και αποτελεσματικά μαθητές και εκπαιδευτικούς αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι η στρατηγική του επιλογή για την ένταξη της τεχνολογίας και των εργαλείων της πληροφορίας & της επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασία μόνο οφέλη μπορεί να έχει όταν εφαρμόζεται με καινοτόμο και δημιουργικό παιδαγωγικό σχεδιασμό.