Κατά τη διάρκεια ανάπτυξης του Ερευνητικού Erasmus+ Έργου “STEM-Labyrinth” σχεδιάστηκε ένα Επιμορφωτικό Σεμινάριο (LTTA), o βασικός σκοπός του οποίου ήταν να εκπαιδεύσει και να προετοιμάσει τους συμμετέχοντες ώστε να ενημερώσουν τις τοπικές εκπαιδευτικές κοινότητές τους, σχετικά με το έργο STEM Labyrinth, τον οδηγό εφαρμογής και τη μεθοδολογία του, τη χρήση του APP για ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ (MOBILE), ώστε να αξιοποιηθεί το παραχθέν εκπαιδευτικό υλικό, και μέσω του περιεχομένου του στον ιστότοπο του έργου.
2 συνεργάτες από κάθε έναν από τους 6 εταίρους του έργου βρέθηκαν στο πορτογαλικό νησί Μαδέιρα, ως τόπο επιλογής της επιμορφωτικής διαδικασίας, όπου επιμορφωτές και επιμορφούμενοι σε ταυτόχρονους ρόλους, όπως οριζόταν στον σχεδιασμό του έργου, συζήτησαν με βάση τη μέχρι τώρα δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού (Παραδοτέα 1 & 2), τα παρακάτω κεντρικά θέματα αντίστοιχων παραδοτέων (Παραδοτέα 3 & 4):
Με βάση τα παραπάνω αναπτύχθηκε μια ενδιαφέρουσα ανταλλαγή εμπειριών και απόψεων. Κεντρικό ρόλο σε αυτό σηματοδότησε η παρουσίαση των δύο συμμετεχόντων του Σχολείου μας. Από τα 20 πρωτότυπα προβλήματα του πραγματικού μας κόσμου που σχεδιάσθηκαν και υλοποιήθηκαν από τα μέλη της διαθεματικής μας ομάδας του έργου, παρουσιάστηκαν κάποια ενδεικτικά, μέσω μιας εξελικτικής διαδικασίας ανάπτυξης των εννοιών.