Το Erasmus+ έργο DALDIS, με 8 Ευρωπαίους Εταίρους αφορά ένα ελεύθερης πρόσβασης εργαλείο e-αξιολόγησης το οποίο θα εφαρμόσει καινοτόμες τεχνικές βασιζόμενο σε διαφορετικά προγράμματα σπουδών ενώ στη συνέχεια θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε σχολεία 6 Ευρωπαϊκών χωρών.
Το DALDIS βασίζεται στην τεχνολογία Study Quest (www.study-quest.com), και θα βοηθήσει τους μαθητές να βελτιωθούν χρησιμοποιώντας σωστά δομημένες ομάδες ερωτήσεων και δίνοντάς τους την κατάλληλη ανατροφοδότηση, βοηθώντας τους να οικοδομήσουν τη γνώση και υποστηρίζοντας την αναζήτηση βασικών εννοιών του προγράμματος σπουδών τους. Ο κύριος στόχος του έργου είναι να αξιολογήσει την ‘αξιολόγηση στη μάθηση’ αντλώντας στοιχεία από τη χρήση αυτής της τεχνολογίας σε 6 χώρες – Ιρλανδία, Τουρκία, Ελλάδα, Πολωνία, Δανία και Ηνωμένο Βασίλειο, δίνοντας έμφαση στη διδασκαλία των Φυσικών επιστημών και των Ξένων Γλωσσών (μέσω της διδασκαλίας Αγγλικών και Γαλλικών).
Ένα βασικό χαρακτηριστικό της τεχνολογίας Study Quest είναι η προσεκτικά σχεδιασμένη ‘Ανατροφοδότηση’ για όλες τις ερωτήσεις δίνοντας ώθηση στους μαθητές να οδηγηθούν στη σωστή απάντηση, ενισχύοντας τη βασική γνώση και την εννοιολογική κατανόηση οδηγώντας στην εκμάθηση νέων εννοιών. Η ερευνητική αναζήτηση υποστηρίζεται μέσω προσεκτικά σχεδιασμένων ερωτήσεων ώστε να ενθαρρύνει τους μαθητές να αναζητήσουν επιπλέον πληροφορίες δουλεύοντας είτε ατομικά είτε ομαδικά, ώστε να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω σε συγκεκριμένες θεματικές.