Πιο φωτεινά, πιο περιπετειώδη, πιο διασκεδαστικά, πιο κοντινά και με το χέρι…

 

Ξεκινήσαμε μια συναρπαστική ψηφιακή εξερεύνηση στις μυστηριώδεις «Πυραμίδες των Χαμένων Λέξεων» βαδίζοντας στα σκοτεινά, τρέχοντας για να αποφύγουμε παγίδες, οδηγώντας εναέρια τρενάκια και βάρκες σε υπόγειες στοές και πολλά άλλα, για να πετύχουμε τις ολοένα και δυσκολότερες αποστολές μας! Σε ένα φωτεινό περιβάλλον, γεμάτο χρώματα και εντυπωσιακά τρισδιάστατα γραφικά, αναζητήσαμε χαμένους θησαυρούς μέσα από διάφορα γλωσσικά παιχνίδια που συσχετίζουν φωνολογικά, μορφολογικά, ορθογραφικά και συντακτικά δεδομένα.

Ο σχεδιασμός του ήρωα, η περιπλάνησή τους στις πυραμίδες και η συλλογή των θησαυρών προκάλεσαν την προσηλωμένη κινητοποίηση και το ενδιαφέρον των μαθητών, παρόλο που όλες οι δραστηριότητες ήταν στα αγγλικά! Οι μαθητές της Β’ Δημοτικού στέλνουν με ενθουσιασμό τα παρακάτω σχόλια στους Άγγλους δημιουργούς της εκπαιδευτικής εφαρμογής:

  • Μου αρέσει που έχει πολλές περιπέτειες. (Αλέξανδρος κι Ευάγγελος, Β1)
  • Μπορούμε να φτιάξουμε πρόσωπο, χωρίς ν’ αγοράσουμε τον ήρωα. (Άγγελος Β3)
  • Μου αρέσει η δράση. Μπορώ να πηδώ από βράχο σε βράχο! (Αχιλλέας Β2)
  • Παίζουμε ομαδικά. (Μάγια, Β3)
  • Οι πίστες έχουν δράση και περιπέτεια. (Ιάσονας, Β2)
  • Ταξιδεύουμε σε διάφορες χώρες. (Σπύρος, Β3)
  • Μαθαίνω καινούριες λέξεις κι έχει πλάκα. (Δημήτρης, Β3)
  • Διαλέγουμε τους ήρωες. Μπορώ να κάνω τη φάτσα του όπως θέλω! (Οδυσσέας, Β2)
  • Η «Πυραμίδα» είναι διασκεδαστική! (Αντώνης, Β2)
  • Έχει πολύ ωραία γραφικά, ωραία οθόνη. Τα παιχνίδια είναι φανταστικά! (Γιάννης, Β2)
  • Είναι στα Αγγλικά και μαθαίνω περισσότερες λέξεις. (Μαργαρίτα, Β5)
  • Πολύ ωραίο παιχνίδι! Δεν είχα παίξει ποτέ! (Ελένη, Β5)
  • Μ’ αρέσουν οι εικόνες, να πηδάς, να κερδίζεις. Μπορώ να το «κατεβάσω», σπίτι μου; (Σταμάτης, Β5)
  • Φτιάχνουμε τον ήρωά μας και διασκεδάζουμε με τις φανταστικές πίστες. (Βασιλική, Β4)
  • Πηγαίνουμε σε πίστες που δεν τελειώνουν ποτέ, γιατί είναι δύσκολες. Κι εμένα, μ’ αρέσουν οι δυσκολίες! (Χριστόφορος, Β4)

Το δοκιμαστικό πρόγραμμα στις ταμπλέτες, εφαρμόστηκε σε μικρές ομάδες μαθητών των Ομίλων Β’-Γ’ τάξεων του Δημοτικού για 3 διδακτικές ώρες σε εβδομαδιαίες συνέχειες, με στόχο να επεκταθεί και στα ελληνικά και σε περισσότερα παιδιά. Ευχαριστούμε τη Μ. Μπέλτσου (στη Β’ Τάξη) για την εμπνευσμένη διαμόρφωση του παραπάνω υλικού και την Ο. Κορτσάρη (στη Γ’ Τάξη) για τη συμμετοχή της στην ομάδα του έργου.

Να σημειώσουμε ότι τα Εκπαιδευτήρια Δούκα συντονίζουν 20+ Δημόσια Σχολεία με στόχο την εφαρμογή του προγράμματος, μόλις ετοιμασθεί η πλήρως λειτουργική έκδοση, σε 750 μαθητές από όλη την Ελλάδα.

Δημοσίευση9/11/2018: iRead Newsfeed