Όλα ξεκίνησαν από τη σύλληψη της ιδέας από μία μικρή ομάδα ερευνητών πριν από 3+ χρόνια, στον άξονα… “Λονδίνου-Αθήνας”. Πανευρωπαϊκή συνεργασία και υποβολή – αξιολόγηση της πρότασης “iRead”, έγκριση – έναρξη της υλοποίησης, πριν δύο χρόνια, με πάνω από 100+ ερευνητές 16 εταίρων 9 χωρών, για διάστημα 4 χρόνων και 60+ συνολικά χρόνια εργασίας, με στόχο τα αποτελέσματα του έργου να φτάσουν σε 200+ Σχολεία και χιλιάδες παιδιά και ενήλικες στην Ευρώπη και γιατί όχι και σε όλο τον κόσμο, σε 4 γλώσσες (αγγλικά, ελληνικά, ισπανικά, γερμανικά)!
Η ελληνική Ομάδα “iRead” των Εκπαιδευτηρίων Δούκα ανέλαβε την πιλοτική εφαρμογή σε 21 Σχολεία, με στόχο να το εφαρμόσει με τη δωρεά 212 tablets σε 800 μαθητές πρώτης σχολικής ηλικίας δίνοντας από 9-12 tablets σε κάθε σχολείο ανάλογα με τη δυναμικότητά του. Η ετοιμασία των tablets για τα σχολεία, αποδείχτηκε περισσότερο επίπονη απ’ ό,τι αρχικά είχε προβλεφθεί, αφού η ελληνική ομάδα αποφάσισε να ετοιμάσει ένα iRead tablet “object-to-think and play” με 100+free εκπαιδευτικές εφαρμογές (με εθελοντική εργασία συνολικά 120 ώρες από μαθητή των Εκπαιδευτηρίων Δούκα, καθώς για την εγκατάσταση των εφαρμογών σε ένα tablet απαιτούνται 30 λεπτά).
Πρώτο ορόσημο της προσπάθειας αυτής ήταν στις 21/7/18 όταν συναντήσαμε τον Διευθυντή του Δημ. Σχολείου Βίβλου της Νάξου και παραδώσαμε τα πρώτα 10 tablets. Επόμενο ορόσημο ήταν στις 7/12/18 με την παράδοση των 10 tablets (και του 109ου από τα 212) στο 1ο Δημ. Σχολείου Ψυχικού. Εδώ όμως αμέσως μετά την παράδοση των tablets, πραγματοποιήσαμε και την πρώτη πιλοτική εφαρμογή “Navigo – Pyramid of the Lost Words” (εκτός της ελεγχόμενης δοκιμής που ήδη έχουμε κάνει με μεγάλη επιτυχία στα Εκπαιδευτήρια Δούκα). Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν κάθε προσδοκία μας, αφού η υποδοχή από τους 18 μαθητές της Δ’ τάξης, στην πρώτη τους ενασχόληση με το app ήταν εντυπωσιακή:
Κι εδώ αξίζει να αναφέρουμε και το σημείωμα που μας έστειλε η Διευθύντρια του Σχολείου, μετά το μάθημα: “Οι δασκάλες και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν σήμερα! Μου είπαν να σας μεταφέρω τις ευχαριστίες τους. Σπάνια, μου είπαν, έχει συμβεί να έρθει κάποιος στο κέντρο της διδασκαλίας, στην τάξη, για να επιμορφώσει τους δάσκαλους! Μπράβο στην Ομάδα iRead!”.
Πόση περισσότερη δύναμη να πάρει κανείς για να συνεχίσει; Και οι παραδόσεις των tablets συνεχίζονται… Ευχαριστούμε θερμότατα όλους τους εμπλεκόμενους στο έργο για την πολύ σημαντική τους συνεισφορά και αποτελεσματική εργασία!
Posted17/12/2018: iRead Newsfeed