Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΟΥΚΑ
Στο ιδιωτικό Γενικό Λύκειο των Εκπαιδευτηρίων Δούκα, τα παιδιά προετοιμάζονται ολόπλευρα και οργανωμένα, με σκοπό την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και την επιτυχή πορεία τους σε ένα παγκόσμιο ανταγωνιστικό περιβάλλον με ελληνική ταυτότητα, που πυρήνα της έχει τις αρχές και τις αξίες του σχολείου μας.
Για την επίτευξη του στόχου αυτού υλοποιούμε ένα διευρυμένο, εξατομικευμένο και ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο αποσκοπεί στην καλλιέργεια της κριτικής ικανότητας και την ανάδειξη και ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων.
Οι επιτυχίες εισαγωγής των μαθητών μας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση διαμορφώνονται σταθερά σε υψηλά επίπεδα, με ποσοστά που υπερβαίνουν το 95%.
Οι τελειόφοιτοί μας που επιτυγχάνουν την εισαγωγή τους σε σχολές υψηλής ζήτησης και κυρίως στη σχολή της πρώτης τους επιλογής, καθοδηγούνται και υποστηρίζονται από το ικανό και έμπειρο εκπαιδευτικό μας προσωπικό που διαθέτει υψηλού επιπέδου επιστημονική κατάρτιση και πλούσια παιδαγωγική εμπειρία.
Προετοιμάζομαι οργανωμένα για το μέλλον μου
Με μια ματιά
«Αποκτώ Γνώσεις & Καλλιεργώ Δεξιότητες»
- Διευρυμένο πρόγραμμα το οποίο υποστηρίζει τις προσωπικές επιλογές των μαθητών μας
- Εντατικό πρόγραμμα, συνεχώς αξιολογούμενο, με στόχο την κατάκτηση της ατομικής ακαδημαϊκής αριστείας και την εισαγωγή του συνόλου των μαθητών μας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- Άρτια δομημένο πρόγραμμα σπουδών σε κάθε γνωστικό αντικείμενο που υποστηρίζεται από ένα σύστημα συνεχούς ελέγχου προώθησης και εμπέδωσης της ύλης
- Πρόσθετες διδακτικές ώρες αρμονικά ενσωματωμένες στο ωρολόγιο πρόγραμμα με εστίαση στα μαθήματα προσανατολισμού και στόχο τη διδασκαλία της ύλης, με τέτοιο ρυθμό, που καθιστά δυνατή την αποτελεσματική της αφομοίωση και την έγκαιρη ολοκλήρωσή της
- Ανάδειξη και καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, με στόχο τη διαμόρφωση ολοκληρωμένης προσωπικότητας για την επιτυχή ακαδημαϊκή, επαγγελματική και κοινωνική πρόοδο των μαθητών μας
- Χρήση του μαθητικού υπολογιστή για την προσέγγιση της πληροφορίας, την οργάνωση και την παρουσίασή της σε όλες τις φάσεις της διδασκαλίας και της αξιολόγησης
- Εφαρμογή μοντέλου ομαδοσυνεργατικής μάθησης με ανάθεση εναλλασσόμενων ρόλων μεταξύ των μαθητών και χρήση πολλαπλών πηγών προσέγγισης της γνώσης (βιβλιοθήκη, teams, διαδίκτυο, εργαστήριο εικονικό ή πραγματικό)
- Εφαρμογή της ανακαλυπτικής μεθόδου στα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών, με παράλληλη χρήση εικονικού περιβάλλοντος, ψηφιακών αναπαραστάσεων και πειραματικών μοντέλων, καθώς και φύλλων εργασίας
- Υλοποίηση διαθεματικών διδασκαλιών και συνδιδασκαλιών, με συμμετοχή προσωπικοτήτων που έχουν ξεχωρίσει στον χώρο του πολιτισμού και της επιστήμης, στοχεύοντας στην πολύπλευρη προσέγγιση θεματικών ενοτήτων και τη σύνδεσή τους με την καθημερινή ζωή
- Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα που καθιστούν τους μαθητές μας πολίτες του κόσμου (διεθνή συνέδρια του Μοντέλου των Ηνωμένων Εθνών, διεθνή συνέδρια debate, [ECNAIS], συνεργασία με πρεσβείες κρατών, σύνδεση του αναλυτικού προγράμματος με τους δεκαεπτά στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ].
- Συνεργασία με επιστημονικούς, κοινωνικούς φορείς και αρχές (Πανεπιστήμιο, Πολυτεχνείο, Διεύθυνση Εκπαίδευσης, Μητρόπολη, Δήμο, ΚΕΔΑΣΥ, Περιβαλλοντικές οργανώσεις κλπ.)
- Μορφωτικές επισκέψεις, για τις οποίες έχουν προετοιμάσει παρουσιάσεις οι μαθητές, και είναι σχεδιασμένες, ώστε να υπάρχει η ενεργή συμμετοχή τους, αποτελούν συνέχεια και προέκταση του διδακτικού έργου, συνδέονται κάθε φορά με τους ευρύτερους στόχους συγκεκριμένων μαθημάτων και ευαισθητοποιούν σε θέματα που αφορούν τη διαφορετικότητα, τον ρατσισμό, την αλληλεγγύη, τον εθελοντισμό κ.λπ
Ενισχύω τις Γνώσεις μου
Οι μαθητές χωρίζονται, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, σε θετική και θεωρητική κατεύθυνση από την Α΄ Λυκείου.
- Ο μικρός αριθμός των μαθητών ανά τμήμα και κατεύθυνση εξασφαλίζει τη διδακτική ομοιογένεια και διευκολύνει στην πρόσληψη της γνώσης
- Η προετοιμασία των μαθητών ξεκινά, με έμφαση στην προαπαιτούμενη γνώση και τη δημιουργία υποδομών, που αποτελεί τη βάση για μια εντατική και σε βάθος προσέγγιση της ύλης τα επόμενα χρόνια
Στο Λύκειο, ολοκληρώνεται ο κύκλος Σπουδών στις ξένες γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά). Οι μαθητές του Λυκείου μπορούν να προετοιμαστούν για την εισαγωγή τους στις Σχολές που έχουν προαπαιτούμενο μάθημα ξένη γλώσσα.
Η απόφαση για τη φοίτηση στο International Baccalaureate (IB) λαμβάνεται αφού ο μαθητής ολοκληρώσει την Α΄Λυκείου.
Στα Εκπαιδευτήρια μας, οι μαθητές της Α΄ Λυκείου που ενδιαφέρονται να φοιτήσουν στο ΙΒ, μπορούν να παρακολουθήσουν το Εισαγωγικό Πρόγραμμα Προετοιμασίας, το PRE-IB.
Το PRE-IB περιλαμβάνει τρία μαθήματα IGCSE (τα οποία αποτελούν πιστοποιητικά γνώσεων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), για ένα σύνολο 12 διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως, τα οποία και πραγματοποιούνται παράλληλα με τα μαθήματα της Α΄ Λυκείου:
- Αγγλικά
- Μαθηματικά
- Ένα μάθημα επιλογής (Art & Design, Economics, Biology, Physics)
Αποτελεί σημαντικό πυλώνα του εκπαιδευτικού μας προγράμματος, με στόχο οι μαθητές μας να:
- αναπτύξουν δεξιότητες οργάνωσης της μελέτης τους,
- επιλέξουν κατάλληλες τεχνικές μελέτης σύμφωνα με τον συνδυασμό των μαθησιακών τους τύπων,
- εκπαιδευτούν στην αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου τους,
- κάνουν αυτοαξιολόγηση του τρόπου μελέτης τους.
Όλοι οι μαθητές παραλαμβάνουν το πλαίσιο μελέτης βήμα προς βήμα για κάθε γνωστικό αντικείμενο και αποδοτικές τεχνικές μελέτης για κάθε μαθησιακό τύπο.
Σημαντικό πυλώνα του εκπαιδευτικού μας προγράμματος αποτελεί η ψυχική και συναισθηματική θωράκιση των μαθητών μας, με έμφαση στην ενίσχυση της ψυχικής τους ανθεκτικότητας. Στη βαθμίδα του Λυκείου υλοποιούνται με εντατικό τρόπο δράσεις που αφορούν:
- στη διαμεσολάβηση
- στην έκφραση των συναισθημάτων
- στην πρόληψη της ενδοσχολικής βίας
- στην αποτροπή χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών
- στην ενίσχυση του ατόμου να μπορεί να εκφράσει την άποψή του.
Οι μαθητές μας επίσης ενημερώνονται και εκπαιδεύονται σε τεχνικές διαχείρισης του άγχους πριν τις εξετάσεις και κατά τη διάρκεια αυτών.
Ενισχύω τις Δεξιότητές μου
Το Πρόγραμμα “Στάσης Ζωής” υλοποιείται σε όλες τις βαθμίδες του σχολείου μας. Ειδικά στο Λύκειο, ευαισθητοποιούμε τα παιδιά στις Αξίες της κοινωνίας μέσα από οργανωμένες βιωματικές δράσεις, στους παρακάτω άξονες:
- Ανάπτυξη Κοινωνικών & Συναισθηματικών Δεξιοτήτων
- Οικολογική Συνείδηση-Περιβάλλον
- Πολιτισμός
- Εθελοντισμός & Κοινωνική Προσφορά
- Ασφαλής Χρήση της Τεχνολογίας
- Ανθρώπινα Δικαιώματα
- Ευεξία – D-Well
Το πρόγραμμα αυτό που υλοποιείται στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής, έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές μας σε θέματα διαφορετικότητας, εθελοντισμού και αλληλεγγύης μέσα από φιλανθρωπικές δράσεις αθλητικού χαρακτήρα. Οι δράσεις αυτές πραγματοποιούνται κατά την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία αλλά και σε άλλες ευκαιρίες, σε συνεργασία με φορείς και σωματεία όπως ο “Σύλλογος Φίλων Παιδιών με Καρκίνο ΕΛΠΙΔΑ”, τα “Special Olympics”, το “Κέντρο Ειδικών Ατόμων Η ΧΑΡΑ”, το εργαστήρι Ειδικής Αγωγής ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ”. Στις εκδηλώσεις αυτές οι μαθητές μας συμμετέχουν από κοινού σε αθλητικές δράσεις με παιδιά τα οποία παρουσιάζουν ειδικές ικανότητες ή νοητική υστέρηση.
Ενισχύω την Πολιτιστική μου Ταυτότητα
Ενισχύω το Portfolio μου
Βελτιώνω τη φυσική μου κατάσταση
Μέσα από το πρόγραμμα του μαθήματος Φυσικής Αγωγής ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να τελειοποιήσει τις κινητικές δεξιότητες του, να συμμετέχει αποτελεσματικά σε φυσικές δραστηριότητες που ταιριάζουν στα ενδιαφέροντά του και να αποκτήσει γνώσεις και εμπειρίες ώστε να παραμείνει δια βίου δραστήριος. Οι σκοποί του μαθήματος επιτυγχάνονται μέσω της συμμετοχής σε ομαδικά (μπάσκετ, βόλεϊ, χάντμπολ, ποδόσφαιρο) και ατομικά αθλήματα (στίβος, ενόργανη και ρυθμική γυμναστική, παραδοσιακό και μοντέρνο χορό) καθώς και με τη γνωριμία μη διαδεδομένων αθλημάτων. Το μάθημα πραγματοποιείται σε σύγχρονες αθλητικές εγκαταστάσεις (κλειστό γήπεδο, γυμναστήριο, κολυμβητήριο, αίθουσες aerobic κλπ) και υποστηρίζεται από αθλητικό και τεχνολογικό υλικό!
Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα εδώ και δεκαετίες πρωταγωνιστούν τόσο με τις σχολικές ομάδες όσο και με τον ΑΣΕΔ (Αθλητικό Σύλλογο Εκπαιδευτηρίων Δούκα) στα αθλητικά δρώμενα της χώρας μας. Οι σχολικές ομάδες συμμετέχουν σε πανελλήνιες και διεθνείς διοργανώσεις και χαρίζουν στους μαθητές – αθλητές θετικές εμπειρίες και επιτυχίες πιου τους οδηγούν και στην πριμοδότηση για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ
Μαθαίνω τον εαυτό μου
Επιλέγω Σταδιοδρομία
Το Συμβουλευτικό Τμήμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Τ.Ε.Π.) προσφέρει υπηρεσίες Διαχείρισης Σταδιοδρομίας σε όλους τους μαθητές μας, από την Γ’ Γυμνασίου μέχρι τη Γ’ Λυκείου. Τους βοηθά σημαντικά να διαμορφώσουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τον εαυτό τους και να γνωρίσουν καλύτερα τις δεξιότητες, τα ενδιαφέροντα και τα κίνητρά τους, ώστε να υποστηρίξουν καλύτερα τη διαδικασία λήψης απόφασης.
Στην Α΄ Λυκείου οι μαθητές μας συνειδητοποιούν τη σημασία του “προσωπικού σχεδιασμού”, αποκτούν βαθύτερη συνείδηση των δεξιοτήτων τους και των στρατηγικών στη λήψη αποφάσεων, καθώς και κριτική στάση απέναντι στη σύνθετη και αντιφατική πληροφόρηση που δέχονται.
Οι Σύμβουλοι Διαχείρισης Σταδιοδρομίας διενεργούν έγκυρα ψυχομετρικά τεστ, παρέχουν ατομική συμβουλευτική, παραδίδουν προσωπικό φάκελο με αναλυτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων των τεστ καθώς και εκτενείς πληροφορίες για τους εκπαιδευτικούς τομείς και τις επαγγελματικές επιλογές.
Χάρη στην ανάπτυξη εξειδικευμένων προσεγγίσεων, οι μαθητές μας λαμβάνουν πλήρες πληροφοριακό υλικό και καθοδήγηση, έτσι ώστε οι προσωπικοί στόχοι τους να συγκεκριμενοποιηθούν. Για το σκοπό αυτόν, οι σύμβουλοί μας εφαρμόζουν κατάλληλες ασκήσεις, διενεργούν συμβουλευτική υποστήριξη και ενημερώνουν πολύπλευρα μαθητές και γονείς.
Με βάση όλη την προηγούμενη εκπαιδευτική πρακτική που ξεκινά στη Γ’ Γυμνασίου και ολοκληρώνεται στη Γ’ Λυκείου, επιδιώκουμε τη σύνδεση του σχολείου με την αγορά εργασίας, μέσα από χρήσιμο πληροφοριακό υλικό, ασκήσεις συμπλήρωσης μηχανογραφικού εντύπου και συγκεκριμένες τεχνικές σχετικά με τις απαιτήσεις μιας συνέντευξης, τη σύνταξη βιογραφικού και τη δημιουργία career portfolio.
Την Ημέρα Επαγγελματικής Ενημέρωσης προσκαλούνται σημαντικοί και διακεκριμένοι ομιλητές από τον χώρο της Εργασίας, των Επιστημών, των Τεχνών και των Γραμμάτων. Για την καλύτερη ενημέρωση για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση πραγματοποιούνται εκπαιδευτικές επισκέψεις της Β΄& Γ΄ Λυκείου σε επιλεγμένα πανεπιστημιακά τμήματα και σχολές.
Οι μαθητές και των τριών τάξεων του Λυκείου επιλέγουν τους προορισμούς που θα επισκεφτούν μέσω ερωτηματολογίου που συμπληρώνουν στην έναρξη της σχολικής χρονιάς. Στους Επαγγελματικούς χώρους έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν και να συνομιλήσουν με τους αυριανούς εργοδότες και συνεργάτες τους για τις δεξιότητες που απαιτούνται σε σχέση με το συγκεκριμένο επάγγελμα.
Στις Πανεπιστημιακές Σχολές οι μαθητές μας ενημερώνονται από μέλη του διδακτικού επιστημονικού προσωπικού για το πρόγραμμα σπουδών, τα επαγγελματικά δικαιώματα, τις μεταπτυχιακές σπουδές και τις προοπτικές στα επόμενα χρόνια.
Μια πρώτη επαφή με τον πραγματικό κόσμο της εργασίας δίνεται σε όσους μαθητές το επιθυμούν μέσα από το πρόγραμμα των Internships. Μέσα από ένα ολοκληρωμένο δίκτυο επιχειρήσεων, οι μαθητές μας μπορούν να εργαστούν το καλοκαίρι στο αντικείμενο της επιλογής τους, αποκτώντας χρήσιμες εμπειρίες για το επαγγελματικό τους μέλλον.
Σχεδιάζω και υλοποιώ τον στόχο μου
Στο πλαίσιο αυτού του θεσμού που λειτουργεί από την Α΄ Δημοτικού μέχρι το Λύκειο και το ΙΒ, προσεγγίζουμε εξατομικευμένα τους μαθητές μας με σεβασμό στις ιδιαιτερότητες και την προσωπικότητά τους.
Ο καθηγητής ως μέντορας:
- ενθαρρύνει, στηρίζει και κατευθύνει τον μαθητή σχετικά με τους στόχους που ο ίδιος θέτει στο τρίπτυχο «γνώσεις- δεξιότητες- αξίες»,
- χτίζει σχέση εμπιστοσύνης μαζί του και ενθαρρύνει τον/την μαθητή/τρια σε αυτοαξιολόγηση και επαναπροσδιορισμό των στόχων του/της,
- συνεργάζεται στενά μαζί του και τον/την βοηθά να ανακαλύψει και να αναδείξει τις ικανότητές του/της,
- δεν επιλύει τυχόν προβλήματα, αλλά, ως καλός ακροατής, κινητοποιεί τη σκέψη του παιδιού, το ευαισθητοποιεί και φροντίζει να το θωρακίσει ψυχοσυναισθηματικά και να ενισχύσει την ψυχική του ανθεκτικότητα.
- Παρακολουθούν την ακαδημαϊκή, παιδαγωγική και πειθαρχική πορεία των μαθητών του τμήματός τους
- Διασφαλίζουν το συνεργατικό κλίμα στις τάξεις
- Συνεδριάζουν με το τμήμα τους ανά τακτά διαστήματα και το ενθαρρύνουν για την ανάληψη πρωτοβουλιών και τη λήψη αποφάσεων
- Επιμελούνται περιπτώσεις μαθητών που αντιμετωπίζουν προσωπικά ή οικογενειακά προβλήματα, που έχουν μαθησιακές δυσκολίες ή χαμηλές επιδόσεις
- Ενημερώνουν με προσωπικές και τηλεφωνικές επικοινωνίες τους γονείς
- Ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των μαθητών σε σχολικές και κοινωνικές δράσεις και εκδηλώσεις σε επίπεδο τμήματος και μαθητικής κοινότητας.
Συμμετέχω σε Ομίλους και Ομάδες
Μαθηματικά για παιδιά με ταλέντο που προετοιμάζονται για τους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και του American Mathematics competitions – AMC (Mathematical Association of America).
Doukas After School
Καθημερινά, και μετά τη λήξη του βασικού μας προγράμματος, τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το Απογευματινό Πρόγραμμα που περιλαμβάνει:
- Μουσική – Εκμάθηση Οργάνου
- Μουσική – Μοντέρνο Τραγούδι
- Μουσική – Τεχνολογία
- Djing Music
- Αθλητικό Απόγευμα
- Online Life Skills – Επιχειρηματικότητα του Μέλλοντος για Νέους & Εφήβους
Θα χαρούμε πολύ
να σας γνωρίσουμε
από κοντά!
Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και το Τμήμα Ανάπτυξης & Εγγραφών, θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας.