Στο ιδιωτικό Προνήπιο και στο ιδιωτικό Νηπιαγωγείο μας, τα πρώτα βήματα ενός παιδιού στον κόσμο της εκπαίδευσης πραγματοποιούνται μέσα σε ένα περιβάλλον που δίνει έμφαση στην ατοµικότητα, τα ενδιαφέροντα, αλλά κυρίως, την ανάγκη του να αποκτήσει Γνώσεις, ∆εξιότητες και Αξίες: κοινώς, τα απαραίτητα εφόδια για την πρόοδο και την εξέλιξή του
…με μια ματιά
Στο Προνήπιο και το Νηπιαγωγείο μας, τα παιδιά ξεκινούν τη σχολική τους πορεία με σταθερά βήματα. Έρχονται σε επαφή με την κοινωνική ζωή και τον κόσμο της μάθησης μέσα σε ένα ασφαλές και οικογενειακό περιβάλλον, μαθαίνοντας με ευχάριστο τρόπο, μέσα από παιχνίδια και βιωματικές δραστηριότητες, και αναπτύσσοντας δημιουργικά όλες τις ικανότητες και δεξιότητες της ηλικίας τους σύμφωνα με τους δικούς τους ρυθμούς και ανάγκες.
Σύμφωνα με τον Καταστατικό Μαθησιακό Χάρτη του Εκπαιδευτικού Μοντέλου μας, το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών και το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών, οι μαθησιακοί στόχοι στο Νηπιαγωγείο προσδιορίζονται με βάση τα αναπτυξιακά στάδια των παιδιών αυτής της ηλικίας και με σκοπό τη σχολική τους ετοιμότητα και την κοινωνικο-συναισθηματική τους ωριμότητα.
Εφαρμόζουμε πρωτοπόρες μεθοδολογίες που στηρίζονται στην ενεργητική, βιωματική, συνεργατική και διερευνητική μάθηση. Δίνουμε έμφαση στη Διαθεματικότητα, επιλέγοντας ένα θέμα προς συζήτηση και επεξεργασία μέσα από πλούσιες θεματικές πηγές και αναλύοντάς το κάτω από το πρίσμα πολλών και διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων (γλώσσα, μαθηματικά, αγγλικά, μουσική, εικαστικά, φυσική αγωγή κλπ.).
Η κοινωνικοποίηση, η δημιουργία και η έκφραση του παιδιού ενισχύεται μέσα από το παιχνίδι, ως εργαλείο για την κατάκτηση της γνώσης, σε συνάρτηση με την εξερεύνηση, τον πειραματισμό και την αλληλεπίδραση που προσφέρει.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, καλλιεργούμε την προφορική επικοινωνία, την ανάγνωση, τη γραπτή έκφραση στη Γλώσσα, με στόχο τη φωνολογική επίγνωση, ενώ στα Μαθηματικά, βοηθάμε τα παιδιά να εφαρμόζουν τη δοκιμή και τον έλεγχο βιωματικά, «μεταφράζοντας» τα βιώματά τους σε μαθηματικές έννοιες.
Τα Αγγλικά διδάσκονται καθημερινά. Μέσα από ένα δίγλωσσο πρόγραμμα, τα παιδιά καλλιεργούν παράλληλα τις γλωσσικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες, εξοικειώνονται και με τους δύο γλωσσικούς κώδικες και ενισχύουν ικανότητες κατανόησης και αντίληψης.
Στο πλαίσιο του προγράμματος «Στάση Ζωής», με διαβαθμιακές δράσεις, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε δραστηριότητες, με στόχο την ευαισθητοποίηση στις Αξίες, οι οποίες έχουν σχέση με την ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων, την οικολογία, τον εθελοντισμό, τον πολιτισμό, την υγιεινή διατροφή & την ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Παράλληλα, ενδυναμώνουμε τα παιδιά μαθαίνοντάς τους πώς να διαχειρίζονται συναισθήματα όπως ο θυμός, η ματαίωση, η απόρριψη, η αποτυχία κλπ. μέσα από ειδικές δράσεις που ενισχύουν την αυτοπεποίθηση και την αυτο-εκτίμησή τους.
Τα παιδιά καλλιεργούν βιωματικά τη μουσική και μουσικοκινητική τους παιδεία για να αποκτήσουν αισθητοκινητική εμπειρία. Το μάθημα αναλαμβάνει Μουσικοπαιδαγωγός και περιλαμβάνει τραγούδια, μουσικά ακούσματα και επαφή με τα κρουστά όργανα της ορχήστρας ORFF.
Η ελεύθερη έκφραση, η ανάπτυξη δημιουργικότητας και η απελευθέρωση της φαντασίας καλλιεργούνται μέσα από εικαστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες που προάγουν την Τέχνη ως μέσο επικοινωνίας.
Τα παιδιά μαθαίνουν να πειραματίζονται, να μεταμορφώνονται, να εκφράζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, ακόμη και να βρίσκουν λύσεις στα καθημερινά τους προβλήματα. Αναλαμβάνουν ρόλους και ευθύνες, παίρνουν αποφάσεις, συνεργάζονται και δημιουργούν.
Ως συμπληρωματικό εργαλείο της εκπαίδευσης, η Τεχνολογία εντάσσεται υποστηρικτικά στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου μας με τη χρήση Beebot, iPads, ηλεκτρονικού υπολογιστή και ρομποτικής.
Οι μαθητές μας πειραματίζονται με ποικίλα υλικά, χρησιμοποιούν εργαστηριακό εξοπλισμό, διατυπώνουν υποθέσεις και μέσα από την παρατήρηση, εξάγουν συμπεράσματα ως μικροί επιστήμονες.
Τα παιδιά συμμετέχουν στους παρακάτω ομίλους, καλλιεργώντας τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους: Μαγειρική, Θέατρο, Επιτραπέζια Παιχνίδια, STREAM (Science, Technology, Reading, Engineering, Arts, Mathematics), Robotics, Reggio Inspired (Παίζοντας με τη Φύση), Messy and Sensory Play (αισθητηριακά παιχνίδια).
Στόχος μας είναι το νήπιο να αγαπήσει την κίνηση και να αναπτύξει τις βασικές κινητικές δεξιότητες μέσα από κατάλληλα αναπτυξιακά παιχνίδια, να καλλιεργήσει δημιουργικότητα, φαντασία και πνεύμα συνεργασίας. Παράλληλα, υλοποιούμε το πρόγραμμα Αξιολόγησης Κινητικού Συντονισμού «Εν Κινήσει» σε συνεργασία με έμπειρη επιστημονική ομάδα με στόχο την παρατήρηση των παιδιών ως προς τον συντονισμό των κινήσεών τους, την έγκαιρη ανίχνευση τυχόν κινητικών δυσκολιών και τη σωστή αντιμετώπισή τους.
Το μάθημα της κολύμβησης πραγματοποιείται στο κλειστό θερμαινόμενο Κολυμβητήριο του Αθλητικού μας Κέντρου Δαΐς με στόχο τη βελτίωση της αερόβιας ικανότητας, της μυϊκής δύναμης και τη διδασκαλία βασικών τεχνικών.
Παράλληλα, υλοποιούμε το πρόγραμμα Αξιολόγησης Κινητικού Συντονισμού «Εν Κινήσει» σε συνεργασία με έμπειρη επιστημονική ομάδα με στόχο την παρατήρηση των παιδιών ως προς τον συντονισμό των κινήσεών τους, την έγκαιρη ανίχνευση τυχόν κινητικών δυσκολιών και τη σωστή αντιμετώπισή τους.
Το Πρόγραμμα Υγιεινής Διατροφής και Άθλησης «Εν Σώματι» που εφαρμόζουμε σε όλες τις βαθμίδες του Σχολείου μας, έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά σε θέματα υγιεινής διατροφής, ευεξίας και άθλησης μέσα από συγκεκριμένες δράσεις για τους μαθητές του Νηπιαγωγείου μας (ενημερωτικά έντυπα, παραστάσεις, παρακολούθηση ειδικών προγραμμάτων, αθλητικές δραστηριότητες κλπ.).
Η Δανειστική Βιβλιοθήκη λειτουργεί σε όλα μας τα τμήματα με στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας από τις μικρές ηλικίες.
Κάθε χρόνο διοργανώνονται εξωσχολικές εξορμήσεις, μορφωτικές επισκέψεις, ψυχαγωγικές εκδρομές σε άμεση σχέση με τα ενδιαφέροντα των παιδιών και τη θεματολογία που επεξεργάζονται στην τάξη. Κατά την επίσκεψη, πραγματοποιούν συγκεκριμένες βιωματικές δράσεις, ενώ με την επιστροφή τους στο σχολείο, ανακεφαλαιώνουν τις εντυπώσεις και τις εμπειρίες τους.
Κάθε παιδί γιορτάζει τη ΜοναΔΙΚΗ του Ημέρα, που είναι αφιερωμένη σε όσα του αρέσουν και σε όσους αγαπά. Ενισχύουμε έτσι τη μοναδικότητά του, την αυτοπεποίθηση, την αυτοεκτίμηση και τους δεσμούς της τάξης.
Τα παιδιά φυτεύουν και περιποιούνται λουλούδια, λαχανικά και μυρωδικά και παρακολουθούν την αναπτυξιακή τους πορεία. Επίσης συλλέγουν τα απαραίτητα στοιχεία για την κομποστοποίηση και φτιάχνουν το δικό τους λίπασμα.
Τα παιδιά διοργανώνουν και παρουσιάζουν συχνά εορταστικές και επετειακές εκδηλώσεις στους συμμαθητές και στους γονείς τους, ενισχύοντας γνώσεις και δεξιότητες, όπως η συνεργασία, η φαντασία, η έκφραση και η αλληλεπίδραση.
Κάθε χρόνο, οι γονείς περνούν μία ολόκληρη ημέρα στο νηπιαγωγείο μας, μαζί με το παιδί τους, παρακολουθώντας και συμμετέχοντας στο μάθημα.
Στο Νηπιαγωγείο μας και σε καθημερινή βάση, η Ψυχολόγος και Ειδική Παιδαγωγός βρίσκεται στη διάθεση των γονέων για την υποστήριξη των παιδιών σε τομείς όπως η φωνολογία, ο αρθρωτικός έλεγχος και ο γραφοκινητικός έλεγχος.
Καθημερινά, μετά τη λήξη του Βασικού μας Προγράμματος και μέχρι τις 4:00 μ.μ. πραγματοποιούνται Απογευματινά Προγράμματα πολλαπλών δραστηριοτήτων
Δραστηριότητες
Κολύμβηση, Αθλητικές Δραστηριότητες, Ρυθμική, Μουσική, Θεατρικό Εργαστήρι, Εργαστήρι Αγγλικών, Spirit of Rhythm Workshop (στα Αγγλικά), Χορός ISTD, Καλλιτεχνικό Εργαστήρι στα Αγγλικά, Δημιουργική Απασχόληση.
Μεσημεριανό Φαγητό
Στο πλαίσιο του After School προσφέρουμε μεσημεριανό φαγητό, το οποίο παρασκευάζουμε καθημερινά στο σχολείο μας με αγνά υλικά και σύμφωνα με τις οδηγίες της διατροφολόγου μας.